Jump to content
Annons

Frågor man loops


Gäst

Recommended Posts

Tjeena tjeena!

Nu när man ändå är igång varför inte skapa en till tråd?

Jag undrar bara om någon har ett schysst tips på ett "paket" med loopar, drums, kicks osv

Är ute efter ett house inspirerat kit så det får gärna innehålla lite white noises också!

Ha en fortsatt trevlig måndags kväll!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Håller med om de. Kvalitén är inte särskilt bra på de piratkopierade. Men finns de några schyssta paket som inte kostar så mycket enligt er?

Jag pratar inte om piratkopierade då man inte får uppmana till det enligt de regler som studio har satt upp. Jag pratar om helt vanliga gratis samplingar som man helt lagligt får ladda ner. Vissa är bra, vissa är riktigt bra och andra är skräp. Piratade samplingar brukar vara bra då de är kopior på riktiga grejer, men är som sagt inget att ta upp här.

Om du har en slant att lägga så kolla upp native instruments komplete. Visst är det bra mycket mera än det du letar efter, men då har du också ett komplett paket för att kunna göra all sorters musik. Pluggar för både dubstep, virtuella akustiska instrument så som pianon, stråkar och trummor och en mängd samplingar medföljer. Hela listan finns här: http://www.native-instruments.com/en/products/komplete/bundles/komplete-10/included-products/

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...