Jump to content
Annons

Söker någon snäll person vill ge bort beats


danielrk

Recommended Posts

Hej

Grabb här på 16 år har gillat hip hop i ungefär 3-4 år

märkte för ca 1 år sedan att jag gillade att rimma, efter de gillade jag att skriva texter och nu har jag fått pengar så tänkte köpa en hemmastudio, men problemet är att jag är sjukt dålig på att göra beats förstår knappt någonting, så nu tänkte jag fråga om någon snäll person kunde ge bort beats som dem eventuellt inte behöver eller beat som man vill få liv i

Har inga klipp uppe någonstans, har nyss börjat med det här så jag hoppas att någon kan vara snäll och ge bort något/några beats, det kan även ta tid innan klipp kommer upp men det kommer

Hoppas ni vill hjälpa mig

MVH Daniel

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Har du inga Vänner som Spelar in musik som kan hjälpa dig på Traven?Någon som kör FL Studio Kanske??Ett Ljudkort måste du ha..om du ska Sjunga.. Jag kör mest Rock Blues ..Så jag vet inte så mycket om Hipp hopp .men sak vet jag det ska Spelas in i vilket fall som helst..

Mvh \Hemmpe

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

Jag har FL studio köpt version köpt sylenth 1 köpt nexus 2 köpt massive köpt 200 sampler packs lol 😛 hmm någont mer massa mer. Jag har gjort riktigt feta beats osv vill ha någon sammarbeta FL studio finns i stockholm har typ hemma studio. med värsting mic. Problemet är fattar inte hur man ställer in grejerna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...