Jump to content
Annons

Är det inte dags för en Androidkategori?


D Vibe

Recommended Posts

Hej. Jag tycker det är dags att göra om IOS-kategorin till en kategori som omfattar alla mobila enheter, eller skaffa fler avdelningar - åtminstone en för Android.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
pme (oregistrerad)

Hej. Jag tycker det är dags att göra om IOS-kategorin till en kategori som omfattar alla mobila enheter, eller skaffa fler avdelningar - åtminstone en för Android.

Låter väl inte helt orimligt. Ganska litet i musiksamanhang men det är den största mobilplattformen.
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Fullt förståelig synpunkt, men finns det många Android-trådar som skrivs under t ex Allmänt eller IOS idag?

Isåfall är det väl en bra idé att samla dem på ett ställe?

Edith:

Läste fel.

Jag hade säkerligen postat trådar om det hade funnits en Androidkategori. Det känns fel att posta under IOS och Allmänt.

Redigerat av D Vibe
Link to comment
Dela på andra sajter

Samsung har gått om iPhone i försäljning med hästlängder, snart kommer iPhone bara vara en liten sekt i mobilvärlden, precis som Mac i datorvärlden.

Utan Steve Jobs - inget apple.

Redigerat av hwasser
Link to comment
Dela på andra sajter

Samsung har gått om iPhone i försäljning med hästlängder, snart kommer iPhone bara vara en liten sekt i mobilvärlden, precis som Mac i datorvärlden.

Utan Steve Jobs - inget apple.

Musikproduktion är också en sekt. Kanske iOS har en nich där.

Link to comment
Dela på andra sajter

Samsung har gått om iPhone i försäljning med hästlängder, snart kommer iPhone bara vara en liten sekt i mobilvärlden, precis som Mac i datorvärlden.

Utan Steve Jobs - inget apple.

Har varken iFån el Mc men tror du har fel. äpplet gör bra prylar även utan Jobs. I den lite fattigare delen av världen säljs mycket av det som är billigt och då såklart inte iFån så antalet sålda enheter behöver inte ha med kvalitet att göra. Hur kan det komma sej att (nästan) alla människor i världen har en mobiltelefon ? Jo, billiga kopior. Jag köpte en och precis ALLT var dåligt och den höll inte särskilt länge heller. Har en fin android nu som jag trivs med men tycker att iFån håller en god kvalitet som kan vara värt att betala för.

Angående en egen android-kategori så tycker jag av rättviseskäl att de kan göra en sådan

Redigerat av MRS8
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...