Jump to content
Annons

3 låtar


Recommended Posts

Tjenare!Första gången jag postar här på forumet, jag har lagt upp 3 färdiga men förkortade låtar. 2 st "trance" låtar och en lite mer åt det housigare hållet..Spacecool Productions

alla runt 3 mb, alltså runt 3 minuter med 128kb/s i mp3 formatet.

kommer denna tråd att tas bort?gjorde jag fel i inlägget?jag hoppas inte det...

min utrustning består till 75 % av mjukvara, FLStudio och alla dessa VST-pluggar + MicroKontrol som kontroller...

Tack för all info!

/Viktor

Redigerat av freddryer
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

lyssnade på viktor_hedfors-cprendshortmix, riktigt skön, ingen dans låt men skulle inte banga på att slagga till den =) orkar inte felsöka d ända ja tänkte på va synthen som kommer in vid 00.28... den låter lite skum. annart helt ok. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo tack ska du ha.. jag lade upp ännu en låt, men jag förstår vad du menar, den där synten kan uppfattas som skum...vad jag skulle vilja kalla det för är retrotrance, eftersom jag enbart lyssnat på trance från 1996(någonsin)...Men tack som sagt!

vi hörs

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu så har jag oxå lyssnat och gillar det jag hörde. Trance är inte min huvudinriktning när gäller musik, men det här var minst lika bra som all annan trance jag hört. Skulle lätt kunna ha en platta med låtar som dessa snurrande i bakgrunden på jobbet eller i bilen t ex. 😎

Hade du gjort en gallup hade du fått en 4:a av mig men nu gjorde du ingen så då får du ingen 4:a. 😄:rolleyes:

//Micke....

Redigerat av MJInc
Link to comment
Dela på andra sajter

kommer denna tråd att tas bort?gjorde jag fel i inlägget?jag hoppas inte det...

Nejdå, tråden kommer inte tas bort. Men till kommande demo postningar så får du gärna titta på det formulär som Olsberg satt upp till demopostningarna. Regler för demopostningar. Du får väldigt gärna dessutom skriva i ditt inlägg vad det är du vill ha kommenterat, då blir det mycket lättare att ge konstruktiv feedback.

Vidare så kan det vara tänkvärt att lyssna lite på andras låtar och ge feedback till dem med, samt visa dig lite på forumet. Det finns många som tycker det är tråkigt när folk bara registrerar sig för att visa upp sin musik.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lyssnade på 96 var bra. (ett tips är att länka en låt i taget.)

Jag kommer inte på en enda sak att säga. Vilket väl inte kan tolkas som så positivt. Jo förresten det låter inte så illa, rent produktionsmässigt. Mixen är väl också okej. Men resten? 😳

Redigerat av Egghuvud
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...