RoBERT Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 (edited) EDIT: För att hitta mina produktioner maila mig så får du mer info. robban@mjuzic.com Edited April 8, 2005 by aorfreak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inanimate Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Saknas definitivt en lite rockig gitarr i bakgrunden.. är alldeles för midi för att låta "riktigt".. är en ton som ligger och gnuggar.. ersätt den med en lätt-distad elgitarr som sen tar plock-ackord i refrängen.. annars bra jobbat.. mina projekt blir aldrig klara för jag tappar orken.. bra gjort.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Signert Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Låter välproducerat vid en snabblyssning. Eftersom det är en cover bryter den tyvärr mot forumreglerna för demolåtar. Lycka till med avslutningen på studierna! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoBERT Posted April 8, 2005 Author Share Posted April 8, 2005 Eftersom det är en cover bryter den tyvärr mot forumreglerna för demolåtar. javisst ja... hur tar man bort tråden? eller ber man nån göra det eller hur funkar det...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Signert Posted April 8, 2005 Share Posted April 8, 2005 Eftersom det är en cover bryter den tyvärr mot forumreglerna för demolåtar. javisst ja... hur tar man bort tråden? eller ber man nån göra det eller hur funkar det...? Du kan ju bara editera inlägget och plocka bort länken. Kanske kan du lägga en fin hint om var man kan hitta låten, utan att länka till den? Fast det kanske inte heller är ok? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts