wellness music Postat 7 juni 2014 Postat 7 juni 2014 (redigerat) Jag håller på att återställa en Ipad via I-tunes men har kört fast. Startar jag paddan när den är frånkopplad från laptopen, så hänvisar den till att ansluta till I-tunes via dator. När jag gör det och kör återställningen får jag felmeddelande # 21. Både operativsystem på laptopen samt I-tunes är uppdaterade. Har även provat att logga in som admin, men kommer inte runt detta felmeddelande. Någon som vet hur jag löser detta? Tackar på förhand! // Björn Redigerat 8 juni 2014 av wellness music
Lazarus Postat 7 juni 2014 Postat 7 juni 2014 Hejsan Tydligen kan datorns säkerhetsapplikationer orsaka det felet (brandvägg/antivirus). Testa att temporärt inaktivera dessa, alternativt, testa från en annan dator. Mvh Lazarus
wellness music Postat 7 juni 2014 Trådstartare Postat 7 juni 2014 Tack Lazarus! Jag har nu testat testat detta men tyvärr så kvarstår samma problem (felmeddelande 21).
wellness music Postat 7 juni 2014 Trådstartare Postat 7 juni 2014 Tack MRS! Hittade en liknande länk i morse men den här var mycket bättre. Problemet är att jag inte får Tiny Umbrella att starta. Verkar vara fler som har problem med detta.
wellness music Postat 8 juni 2014 Trådstartare Postat 8 juni 2014 Jag har nu fått igång paddan genom att köra "Red Snow" istället för "Tiny Umbrella" från min laptop . Jag med flera verkar ha problem med just TU.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.