nurfen Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 (edited) * LÅTNAMN: Kung Fu Jamming * ARTIST/GRUPP: Fredrik Fred & The House Band * GENRE: Ptja.. * LÅTLÄNGD: 40 sek * KOMPOSITÖR: Fredrik L & Fredrik I * PRODUCENT: Fredrik L & Fredrik I * EV. MEDVERKANDE: * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: MP3 * STORLEK: 1 MB * STATUS: Färdig "demo" * LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag Jag och en polare satt och lekte lite bara.. Tyckte det blev lite charmigt så jag lägger upp det för er att höra på 😆 God jul! Edited February 25, 2008 by nurfen
Signert Posted April 6, 2005 Posted April 6, 2005 Tja, inte så mycket att säga om. Ett trevligt litet jam. 😆 Gott nytt år!
Diwic Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Inte direkt "recorded in front of a live studio audience", eller hur? 😲 (Dvs, det känns som man hört de där applåderna förut, och att dom loopar, kanske t o m i olika frekvenser? 🙂 ) // David
nurfen Posted April 11, 2005 Author Posted April 11, 2005 Hehe, den är "recorded live from the sofa without any audience" 😲 Publiken är inledningsvis från Metallicas S&M, senare från Dishwallas Flow State, men vi har inte loopat iallafall.. Vad jag minns =)
Recommended Posts