PeteK Postat 18 april 2014 Postat 18 april 2014 Ăntligen! Som Gert Fylking brukar sĂ€ga. đ KĂ€nns som ett riktigt lyft frĂ„n föregĂ„ngaren. För min egen del sĂ„ Ă€r den redan bokad inför slĂ€ppet i början pĂ„ maj. Fler som ska hoppa pĂ„ tĂ„get? Metal!
laban1 Postat 18 april 2014 Postat 18 april 2014 Vad var fördelen nu igen EzDr 2 vs SD2? Tap2find ! Amount parameter ! Vad var det nu PowerHand funktionen gjorde?
DigRules Postat 18 april 2014 Postat 18 april 2014 (redigerat) Dem drar ju pĂ„ i pressreleasen i alla fall. đ FĂ„r kolla in först vad det Ă€r, var ett tag sedan man anvĂ€nde EZDrummer faktiskt, men det lĂ„ter intressant hur som helst. Edit: Se dĂ€r, det fanns ju en video ocksĂ„ som jag totalmissade. đ Ja, för en handfull hundringar i uppgradering sĂ„ ser det intressant ut. Redigerat 18 april 2014 av DigRules
PeteK Postat 18 april 2014 TrĂ„dstartare Postat 18 april 2014 Vad var fördelen nu igen EzDr 2 vs SD2? Tap2find ! Amount parameter ! Vad var det nu PowerHand funktionen gjorde? Det Ă€r vĂ€l klart om du har den instĂ€llningen sĂ„ Ă€r det inte sĂ„ coolt. đ EZdrummer facts & features âą 7,000 sound files at 16-bit / 44.1 kHz equivalent to 5 GB of uncompressed WAV files âą Instant access to more than 8,000 midi drum patterns with pre-listening, quick browsing and drag & drop functionality âą EZdrummer ranges from entry level usability to pro handling âą Features multiple microphone control âą Internal mixer allows stereo and multitrack routing into the host through one single plug in âą Preset mix modes for quick sound changes âą Drums recorded at the renowned Avatar Studios âą Possibilities for the user to add their own MIDI files to the library SĂ„g vĂ€ldigt lĂ€ttarbetat ut pĂ„ videorna pĂ„ youtube. För 699kr sĂ„ Ă€r det helt klart vĂ€rt att uppdatera i min vĂ€rld iaf.
DigRules Postat 18 april 2014 Postat 18 april 2014 Ja, det blir lÀtt att jag uppgraderar EZDrummer. http://www.youtube.com/watch?v=q9Uvvyj4Cf8
rainydays Postat 18 april 2014 Postat 18 april 2014 Ja det Àr givet att uppgradera för min del. Tap to find Àr nÄgot som jag lÀnge önskat mig sÄ bara det kÀnns ju vÀrt det. MÄste bara grÀva rÀtt pÄ min gamla licens som jag inte anvÀnt pÄ Är och dar.
Olympia Postat 18 april 2014 Postat 18 april 2014 Ja det Ă€r givet att uppgradera för min del. Tap to find Ă€r nĂ„got som jag lĂ€nge önskat mig sĂ„ bara det kĂ€nns ju vĂ€rt det. MĂ„ste bara grĂ€va rĂ€tt pĂ„ min gamla licens som jag inte anvĂ€nt pĂ„ Ă„r och dar. Den borde du hitta pĂ„ Toontrack.com...om du kommer ihĂ„g dina inloggingsuppgifter dĂ„ förstĂ„s đ
laban1 Postat 18 april 2014 Postat 18 april 2014 Det Ă€r vĂ€l klart om du har den instĂ€llningen sĂ„ Ă€r det inte sĂ„ coolt. đ Har nog ingen sĂ€rskild instĂ€llning, verkar ha intressanta features. Vad var det nu PowerHand funktionen gjorde?
Die Hard (oregistrerad) Postat 18 april 2014 Postat 18 april 2014 SjĂ€lv fĂ„r jag vĂ€nta tills SD3 slĂ€pps....nĂ€r nu det blir men förhoppnings nĂ„gon gĂ„ng i Ă„r? đČ
pme (oregistrerad) Postat 19 april 2014 Postat 19 april 2014 Vad Àr fördelen med att ha ezplayer inbyggd?
PeteK Postat 19 april 2014 TrĂ„dstartare Postat 19 april 2014 SjĂ€lv fĂ„r jag vĂ€nta tills SD3 slĂ€pps....nĂ€r nu det blir men förhoppnings nĂ„gon gĂ„ng i Ă„r? đČ Det blir oxo ett givet köp. KĂ€nns som att det borde komma ett nytt i Ă„r eller senast 2015.
D Vibe Postat 19 april 2014 Postat 19 april 2014 Intressant! Kommer alla gamla Ezx-bibliotek att fungera med tvÄan, eller mÄste man ha bÄda pluggarna installerade?
PeteK Postat 19 april 2014 TrÄdstartare Postat 19 april 2014 Intressant! Kommer alla gamla Ezx-bibliotek att fungera med tvÄan, eller mÄste man ha bÄda pluggarna installerade? Alla gamla ezx kommer att funka pÄ tvÄan. Hade varit dÄligt om man hade varit tvungen att börja om pÄ helt ny kula.
laban1 Postat 19 april 2014 Postat 19 april 2014 Intressant! Kommer alla gamla Ezx-bibliotek att fungera med tvÄan, eller mÄste man ha bÄda pluggarna installerade? Du kan inte ha bÄda installerade sida vid sida EzDr2 "skriver över den gamla" enligt Toontrack sjÀlva. Fattade det ocksÄ som sÄ att EZX-biblioteken skulle uppgraderas pÄ nÄgot sÀtt, men utan extra betalning.
hellfog Postat 19 april 2014 Postat 19 april 2014 Ăven addictivedrums 2 kommer i maj http://www.addictivedrums2.com/.
rainydays Postat 20 april 2014 Postat 20 april 2014 Den borde du hitta pĂ„ Toontrack.com...om du kommer ihĂ„g dina inloggingsuppgifter dĂ„ förstĂ„s đ Jag har testat varenda mailadress jag haft de senaste tio Ă„ren men det verkar inte finnas nĂ„got konto för nĂ„n av dem sĂ„ jag antar att det Ă€r borttaget pĂ„ grund av inaktivitet eller nĂ„got. Men jag ska ha kartongen med nyckel nĂ„nstans. En anledning god som nĂ„gon att röja upp bland gammalt brĂ„te.
laban1 Postat 20 april 2014 Postat 20 april 2014 (redigerat) Men jag ska ha kartongen med nyckel nÄnstans. En anledning god som nÄgon att röja upp bland gammalt brÄte. Det Àr pÄskharen som har tagit nyckeln, locka fram honom med must. Redigerat 20 april 2014 av laban1
Olympia Postat 21 april 2014 Postat 21 april 2014 Jag har testat varenda mailadress jag haft de senaste tio Ă„ren men det verkar inte finnas nĂ„got konto för nĂ„n av dem sĂ„ jag antar att det Ă€r borttaget pĂ„ grund av inaktivitet eller nĂ„got. Men jag ska ha kartongen med nyckel nĂ„nstans. En anledning god som nĂ„gon att röja upp bland gammalt brĂ„te. Aha...lycka till đ
PeteK Postat 21 april 2014 TrÄdstartare Postat 21 april 2014 Jag har testat varenda mailadress jag haft de senaste tio Ären men det verkar inte finnas nÄgot konto för nÄn av dem sÄ jag antar att det Àr borttaget pÄ grund av inaktivitet eller nÄgot. Men jag ska ha kartongen med nyckel nÄnstans. En anledning god som nÄgon att röja upp bland gammalt brÄte. Har svÄrt att tÀnkta mig att Toontrack plockar bort konton pga inaktivitet. Folk har ju trots allt betalat för deras produkter.
Claes Holmerup Postat 21 april 2014 Postat 21 april 2014 Jag har testat varenda mailadress jag haft de senaste tio Ă„ren men det verkar inte finnas nĂ„got konto för nĂ„n av dem sĂ„ jag antar att det Ă€r borttaget pĂ„ grund av inaktivitet eller nĂ„got. Men jag ska ha kartongen med nyckel nĂ„nstans. En anledning god som nĂ„gon att röja upp bland gammalt brĂ„te. ...i sĂ„dana lĂ€gen Ă€r det lĂ€tt att förstĂ„ varför jag (och mĂ„nga andra) gillar iLok... đ
Olympia Postat 3 maj 2014 Postat 3 maj 2014 Jag var precis inne och uppgraderade đ TĂ€nkte att jag lika gĂ€rna kunde göra det sĂ„ slipper jag göra det pĂ„ releasedagen, 6 maj. Jag trodde iofs inte att jag skulle fĂ„ "tillgĂ„ng" till programmet..utan kanske en lĂ„st version eller dylikt! Men icke đ Första intryck = đ„° :wub: đ„° :wub: đ„°
DigRules Postat 3 maj 2014 Postat 3 maj 2014 Uppdaterade under kvĂ€llen och första intrycken var riktigt bra, skall bli intressant att dyka in i programmet lite djupare framöver. đ
laban1 Postat 3 maj 2014 Postat 3 maj 2014 TĂ€nkte att jag lika gĂ€rna kunde göra det sĂ„ slipper jag göra det pĂ„ releasedagen, 6 maj. Jag trodde iofs inte att jag skulle fĂ„ "tillgĂ„ng" till programmet..utan kanske en lĂ„st version eller dylikt! Men icke đ Vad menas med releasedag 6 maj om programmet redan Ă€r slĂ€ppt? LĂ„ter som en paradox i mina öron đ
Olympia Postat 3 maj 2014 Postat 3 maj 2014 (redigerat) Vad menas med releasedag 6 maj om programmet redan Ă€r slĂ€ppt? LĂ„ter som en paradox i mina öron đ đ Det har varit nedrĂ€kning pĂ„ Toontrack's hemsida..det stĂ„r "3 days left" nu tex. Det stĂ„r Ă€ven Available May 6. Jag vet inte varför de slĂ€ppt pĂ„ det?! Kanske de tjuvstartar lite för att inte ALLA ska straffa deras server 6 maj đ Eller, det kanske inte gĂ„r att köpa programmet nytt, men det gĂ„r att uppgradera?! I wouldn't know đł Men..vĂ€ldigt nöjd att jag nu har det i min Ă€go đ Redigerat 3 maj 2014 av Olympia
D Vibe Postat 4 maj 2014 Postat 4 maj 2014 Vilka Àr egentligen de största skillnaderna mellan ettan och tvÄan?
uriah Postat 4 maj 2014 Postat 4 maj 2014 (redigerat) Jag var precis inne och uppgraderade đ TĂ€nkte att jag lika gĂ€rna kunde göra det sĂ„ slipper jag göra det pĂ„ releasedagen, 6 maj. Jag trodde iofs inte att jag skulle fĂ„ "tillgĂ„ng" till programmet..utan kanske en lĂ„st version eller dylikt! Men icke đ Första intryck = đ„° :wub: đ„° :wub: đ„° Jag fattar ingenting ?? Har köpt uppgraderingen och under "My Products" stĂ„r det Unauthorized och i rutan som dyker up stĂ„r det: This product will be available 2014-05-06. Gör dom skillnad pĂ„ 'Folk och Folk' dĂ€r.. đČđ Ja-ja, jag fĂ„r vĂ€l vackert vĂ€nta! đ Redigerat 4 maj 2014 av uriah
DigRules Postat 4 maj 2014 Postat 4 maj 2014 (redigerat) Jag fattar ingenting ?? Har köpt uppgraderingen och under "My Products" stĂ„r det Unauthorized och i rutan som dyker up stĂ„r det: This product will be available 2014-05-06. Gör dom skillnad pĂ„ 'Folk och Folk' dĂ€r.. đČđ Ja-ja, jag fĂ„r vĂ€l vackert vĂ€nta! đ Har du provat att starta programmet? NĂ€r jag gĂ„r in pĂ„ mitt konto pĂ„ Toontrack sĂ„ Ă€r Pop/Rock-kitet "Unauthorized" dĂ„ den inte blir tillgĂ€nglig förrĂ€n den 6/5. Dock kommer jag Ă„t bĂ„de Vintage och Modern-kitet samt expansionen Vintage Rock, vilket för mig var det viktiga. Har Ă€nnu inte kollat pĂ„ allt men det verkar inte som att jag kör nĂ„gonting begrĂ€nsat i övrigt. KĂ€nns som att Toontrack i och med sökfunktionerna och hur man lĂ€tt kan sĂ€tta ihop egna midifiler baserat pĂ„ redan befintliga osv, har skapat nĂ„got som sĂ€kert kommer att bli standard inom VST-trumpluggar, riktigt bra och kul. Edit: Expansionen Pop/Rock Ă€r tillgĂ€nglig i pluggen. Redigerat 4 maj 2014 av DigRules
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.