Jump to content
Annons

Komplete 9


Drake

Recommended Posts

Skämskudde här.

Jag har nyligen köpt Komplete 9. Har lite frågor om uppdateringarna från NIs sida. Om jag laddar ner en uppdatering och installerar den, hamnar den automatiskt i pluggen, t ex Kontakt, sedan? Eller behöver jag göra något mer.

Dessutom, det finns ju en rad uppdateringar till varje instrument. Ska man dra ner rubbet, eller räcker det med de senaste ...?

Grabbing my coat ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

På det som gäller t ex Kontakt kan det handla om både program och bilbliotek (2 delar). Installationen är bra i regel och frågar efter sökvägar så du ser att det hamnar rätt. Nåt sånt.

"rad uppdateringar till varje instrument. "

Brukar räcka med senaste, ser filen misstänkt liten ut kan det vara ngn "påbyggnad". Filstorleken ökar i regel med tiden (inte alltid) så du kan ju kolla med det. Kommer inte ihåg hur NI brukar göra, olika fabrikanter är olika bra på sådan info.

Redigerat av laban1
Link to comment
Dela på andra sajter

NI's servicecenter är faktiskt ruggigt smidigt. Du laddar ner och installerar därifrån. Behöver inte göra nåt mer efter det.

Kan bara verifiera detta.. Kan inte påminna mig om när de lade till den där funktionen i NI's service center men efter det att man laddat hem uppdateringar ändras knappen "Download" till "Install".

Använde funktionen nyligen och det funkade utmärkt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...