Jump to content
Annons

Recommended Posts

drloop (oregistrerad)
Postat

hurså? har hon fejknamn under sin soundcloud också? eller impersonerar hon den riktiga cathrine?

Nej kanske är Cathrine, Cathrine. Glöm det. Fick bara en känsla som sagt.

Annons
k9 (oregistrerad)
Postat

943029_10202391042487020_674940317_n.jpg

😐 Buuuuh! 😐

hört att mat fungerar som ett substitut för kaffe dock. du får testa och rapportera

😐 Buuuuuuuh! 😐
Postat

iiiiiiiiiiiih 😱

Vart magsjuk i natt och sovit bort hela dagen så nu börjar jag komma tebax! Någon kaffe har det inte blivit! Är kanske därför jag har lite ont i huvet? 😕

Så därför blir det det nu! 😑

Postat

iiiiiiiiiiiih 😱

Vart magsjuk i natt och sovit bort hela dagen så nu börjar jag komma tebax! Någon kaffe har det inte blivit! Är kanske därför jag har lite ont i huvet? 😕

Så därför blir det det nu! 😑

För lite kalorier?

k9 (oregistrerad)
Postat

För lite kalorier?

För få koffeiner.. 😑
k9 (oregistrerad)
Postat

1520769_801539016538737_972113448_n.jpg

😐 Buuuuuh! 😐

☺️😛

k9 (oregistrerad)
Postat

Värst vad du var gnällig idag! När får vi höra dina Maria-demon?

Hehe! Kul med dålig humor.

Fick prestationsångest av din tolkning, för den var bättre: 😉

Är lite snuvig så jag sjunger ännu sämre än jag brukar. Är ju låtskrivare egentligen och ser mig inte så mycket som musiker. Men i kväll ska jag göra en grovinspelning. Jag lovar... om jag inte hamnar på fest iofs... 😛

Postat

Hehe! Kul med dålig humor.

Fick prestationsångest av din tolkning, för den var bättre: 😉

Är lite snuvig så jag sjunger ännu sämre än jag brukar. Är ju låtskrivare egentligen och ser mig inte så mycket som musiker. Men i kväll ska jag göra en grovinspelning. Jag lovar... om jag inte hamnar på fest iofs... 😛

Jag ser mej oxå som låtskrivare. Kan inte spela in mina låtar, och då är det ju ingen mening med att skriva dom.

Postat

*H* *O* *C* *K* *E* *Y* HOCKEY!

*H* *O* *C* *K* *E* *Y* HOCKEY!

.. nej, jag tittar inte på hockey. Vad är det för match? Eller det spelar inte så stor roll eftersom jag ändå inte tänkt att kolla på någon hockey 😛

drloop (oregistrerad)
Postat

Jag ser mej nog inte som låtskrivare heller, faktiskt. Kollar ni hockeyn?

Lyssnar!

Postat

Någon som känner till något bra ej ledande snöre som man kan montera ihop saker med i lådor med elektronik?

Bra mening! 😄

drloop (oregistrerad)
Postat

Sugen på att spela in en smutsrock-cover på bad romance av lady Gaga. Är det en dålig idé kanske?

Åk! Du är i gott sällskap.

k9 (oregistrerad)
Postat

Jag ser mej oxå som låtskrivare. Kan inte spela in mina låtar, och då är det ju ingen mening med att skriva dom.

Haha! Skriver dem fast att jag inte kan spela in dem just nu.. 🙂
k9 (oregistrerad)
Postat

Insåg att det kanske är bättre att spela in låten nu när jag är både förkyld och lätt onykter... 😆

BRB folks!

k9 (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Haha! Skit låter det, men ni uppfattar kanske melodin ungefär 😱😆

Redigerat av k9
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.