Reason Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Finns det någon som har erfarenhet av mp3 spelare med bra line-in funktion? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joachime Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 (edited) Bra fråga! Men jag är också intresserad av hur pass bra utgångarna funkar på mp3-spelare. Det verkar som det är vanligt med en kombinerad hörlurs-/linjeutgång. Är det någon som har använt en mp3-spelare där utgången låter bra som linjeutgång? Edit: förtydligade frågan lite Edited March 31, 2005 by joachime Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reason Posted March 31, 2005 Author Share Posted March 31, 2005 (edited) Jag hittar bara denna som nämner line-in funktion separat länk Jag vill ha över vinylen på ett smidigt sätt utan att koppla in burken, samt få den i wav Edited March 31, 2005 by Reason Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted April 2, 2005 Share Posted April 2, 2005 Jag skulle snarare vilja ha en med mikrofoningång. Förövrigt hoppade jag på Studiotåget iochmed deras erbjudande om att man får med en MP3-spelare i princip på köpet i senaste nummret 🙂.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
godhead Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 psst... M-audio kommer med en. med mickingång med fantommatning! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Musiker Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 psst... M-audio kommer med en. med mickingång med fantommatning! ...och en fyrbands kompressor, samt reverb och ett schysst delay, och en nedbantad virtual guitarrist... 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
D Vibe Posted April 9, 2005 Share Posted April 9, 2005 Låter fräckt.. Vet någon vad priset ungefärligt hamnar på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts