Jump to content
Annons

Zando


Zando

Recommended Posts

Hejsan hejsan på er ALLA!. Jack heter jag och är fyllda 30+++,kommer från Falkenbergs trakten närheten av Ge´kås om någon har hört talas om det. Jag älskar musik (vem gör inte det) allt från klassikt till tung hård rock. Har snart spelat gittar i 20 års-tid och är fortfarande överlycklig om jag hittar en Amoll 😎 men glad är jag för det bara det låter bra, noter och sånt är ej min grej. Skapar lite musik med en polare på Cubase SL eller vi försöker heter det, har bara sysslat med datorinspelning i c:a 6månader å har nog mycket att lära mig än som jag kan förstå när man har läst lite här forum, men det är bara roligt. min musikstil är lite blandat men lutar mer åt progressiv hård rock typ Dream Theater och Pain of Salvation det beror på vilket humör man är på.

Dator info:MSI-SIS648, P4 2,4Ghz, 1Gb ram, 80Gb HD,DMX 6fire 24/96.

Övrigt:Cubase SL, HALion2 +lite olika Sampler-CD, Line6 GuitarPort, Yamaha S03 används som midi-key,Marshall JMP-1 (ombyggd),Roland GP16, Bjarton nylon och min älskling Charvel.

MVH-en 🙂 kille. Ha det bäst.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

hallo Zando! ..när du fått kläm på det där med datorinspelning så hoppas jag att det dyker upp en liten komposition!... sånt är alltid kul!... har inget eget än, så jag kanske inte är rätt person att säga något! 😎 ..men men...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...