Axh3ll Postat 19 november 2013 Postat 19 november 2013 Jag har nyligen uppgraderattill FL Studio 11. Problemet med denna version är att programmet pausar alla ljud när jag byter fönster. Till exempel och jag tabar till chrome medans jag lyssnar på låten som jag jobbar med pausas den. Detta har blivit ett mycket större problem nu när jag precis installerat Addictive drums. Så fort jag klickar på klickar på pluginen tror FL att jag byter fönster och alla ljud pausas. Detta gör att jag inte kan byta ljud eller använda den inbyggda mixern i Addictive Drums. Har letat febrilt efter ett svar men hittar absolut inget, är det någon här som sitter på en lösning? Tack på förhand / Axhell
KlasVonKlas Postat 25 november 2013 Postat 25 november 2013 Kolla i dina ljudinställningar. Det finns något som heter "Auto close device". Bocka ur den och problemet är borta 🙂
Axh3ll Postat 25 november 2013 Trådstartare Postat 25 november 2013 Det fungerade! En så pass enkel lösning till ett så pass jobbigt problem 🙂
erikknoo Postat 23 december 2013 Postat 23 december 2013 Haha hatar när d där händer.. been there done that xD
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.