Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Die Hard (oregistrerad)
Postat

LĂ„ter bra och inte allt för runktekniskt. Är det fortfarande 11R som du spelar in med?

Postat (redigerat)

Skönt lir, Simon! 🙂

Kul med GuitarRig ju. NÄgon "stock"set-up eller har du tweakat fram egen topp och cab dÀri?

Btw way OT; hur gÄr det med er skiva?

VĂ€nligen,

CHAE

Redigerat av CHAE
Postat

Tack CHAE!

Sololjudet Ă€r bara nĂ„gon befintlig preset. Det Ă€r ju inte sĂ„dĂ€r det kommer lĂ„ta pĂ„ plattan (som vi jobbar pĂ„ för fullt, dock en kortare paus för tillfĂ€llet dĂ„ jag blev pappa för 2 mĂ„n sen). Detta Ă€r bara mest pĂ„ skoj, testade en solovĂ€nda 🙂

Om jag kommer ihÄg rÀtt Àr det EZMix2 pÄ kompgurorna.

Postat

Tack CHAE!

Sololjudet Ă€r bara nĂ„gon befintlig preset. Det Ă€r ju inte sĂ„dĂ€r det kommer lĂ„ta pĂ„ plattan (som vi jobbar pĂ„ för fullt, dock en kortare paus för tillfĂ€llet dĂ„ jag blev pappa för 2 mĂ„n sen). Detta Ă€r bara mest pĂ„ skoj, testade en solovĂ€nda 🙂

Om jag kommer ihÄg rÀtt Àr det EZMix2 pÄ kompgurorna.

Aha I see 🙂 Ball!

Se dĂ€r, se dĂ€r, en basist till eller blir det all in pĂ„ trummorna? â˜ș

Stort GRATTIS i vilket fall som helst 🙂

VĂ€nligen,

CHAE

Postat

CHAE - Det blir nog en gitarrist. Annars fĂ„r han inga brudar 🙂

Ken - Tackar! FÄr man feeling för det Àr det vÀl inte otÀnkbart. Skicka över nÄt nÀr det Àr dax sÄ kollar jag pÄ det.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.