laban1 Postat 30 september 2013 Postat 30 september 2013 (redigerat) Innan uppgraderingen hade jag inget problem med detta. Brukar flytta MC fönstret till en egen skärm. Jag kan flytta pluggar till andra skärmen. MC är så att säga låst innom ramen av huvudfönstret (med menyerna), det gäller även "huvudfönstret" Är det ngn default inställnig i 7.0.6 som måste ändras eller är det så att jag kommit åt ngt. Frustrerande som tusan, hoppas på snar hjälp! Redigerat 2 oktober 2013 av laban1
Vallin Postat 1 oktober 2013 Postat 1 oktober 2013 Det du beskriver, så har det ju alltid varit? Har jag missat en ny feature i sjuan (som nu tydligen är borta igen)?
mimla Postat 1 oktober 2013 Postat 1 oktober 2013 Om jag inte missminner mig: högerklicka på mixfönstret och klicka i "Always on top" så ska det gå att dra ut den!
Claes Holmerup Postat 1 oktober 2013 Postat 1 oktober 2013 (redigerat) Maximera inte Cubase-fönstret, utan dra istället ut det så att det täcker båda skärmarna. Redigerat 1 oktober 2013 av Claes
laban1 Postat 2 oktober 2013 Trådstartare Postat 2 oktober 2013 (redigerat) Om jag inte missminner mig: högerklicka på mixfönstret och klicka i "Always on top" så ska det gå att dra ut den! Funkar ypperligt, Kan även välja FullScreen in Windows1 och FullScreen in W2! Tack för hjälpen, "höll på" att bli galen 🙂 ----------------------------------------------------------- Hur ändrar man titel på inlägget om man vill lägga dit [Löst] funderar på detta.. Redigerat 2 oktober 2013 av laban1
Claes Holmerup Postat 2 oktober 2013 Postat 2 oktober 2013 Gå in på första inlägget och välj redigera. 🙂
laban1 Postat 2 oktober 2013 Trådstartare Postat 2 oktober 2013 Gå in på första inlägget och välj redigera. 🙂 Måste tydligen använda "Full redigerare" på första inlägget för att det ska funka. Tack för hjälpen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.