hackeman Posted March 25, 2005 Share Posted March 25, 2005 (edited) * LÅTNAMN: Sparkling Spring * ARTIST/GRUPP: Yet Another Happy Couple * GENRE: Pop * LÅTLÄNGD: 02:09 * KOMPOSITÖR: maxmaxmax & hackeman * PRODUCENT: dito * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 2,97 * STATUS: färdig snabbslask * LÅTLÄNK: Sparkling Spring.mp3 tip-tap trickle, drip and drop the snow is melting, the sun is up the birds are singing twiddley-doo i think of how much i love you i've seen a swallow nesting up ive been outdoors with my coffe-cup // i'm currently out of office climbing the trees, and fighting the streams with my bark-boat // feeling easy, wearing shades feel like dancing in charades playing hide and seek with friends in cabriolet Mercedes-Benz: sparkling spring from top to toe hey joe, lets go fishing in the lake but joe, before we go you need to feel this scent of roses in my yard // i'm currently out of office climbing the trees, and fighting the streams with my bark-boat // whistling on a catchy tune as i clean my teenage room memories from good old days happiness in many ways planting some tomato seeds in a pot i made last week all is well in a nutty shell it's time to go and to say farewell Edited March 25, 2005 by hackeman Link to comment Share on other sites More sharing options...
equality Posted March 26, 2005 Share Posted March 26, 2005 Brittisk, flashig 60-talspop tycks ha sina beskyddare här på forumet. Det låter ändå eget. Charmigt och kul! 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest maxmaxmax Posted March 26, 2005 Share Posted March 26, 2005 (edited) fyllo Edited March 26, 2005 by maxmaxmax Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted March 26, 2005 Author Share Posted March 26, 2005 (edited) för att förtydliga: de ytterst trevliga status-smilen på var sin sida om herrtidningen café har ingenting med undertecknad att göra, snarare motsatsen. Hacke och jag driver ett ömsesidigt politiskt förakt för varandra och nu har jag insett att kriget måste fortsätta .. under bältet. Men hjärtat då... vi som hade det så mysigt när vi gjorde låten? 😉 Det ÄR jag till höger. Men okej, det är inte du till vänster. 😄 Edited March 26, 2005 by hackeman Link to comment Share on other sites More sharing options...
VacUm Posted March 26, 2005 Share Posted March 26, 2005 lol Tjusigt ändå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lundin Posted March 26, 2005 Share Posted March 26, 2005 (edited) Det ÄR jag till höger. Men okej, det är inte du till vänster. ..Är det pappabalkan? 😉 Kan inte bedömma bu eller bä.. detta var roligt, speciellt texten.. musikaliskt hörs det vilka som ligger bakom åtminstone 😉 Ni fick en 4:a för det goda skrattet jag fick.. Edited March 26, 2005 by demoniqus Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted March 28, 2005 Author Share Posted March 28, 2005 För att reta gallfeber på trippel-max; SLKn som jag referar till och poserar i i texten här ovan (va konstigt det blir med två "i" efter varandra 🙂), har jag nu lagt ut på blocket.se till försäljning om någon skulle känna sig shoppingsugen på en sån. Maila mig isf... 🙂 (näädå, det är OT / annons-spam det här... bil(d)en är en illustration tillhörande texten.. ha. 😄) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Signert Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 Sånt här blir man på gott humör av. 🙂 Satt hela låten och väntade på ett kazoo-brejk...kommer i kanske i den färdiga versionen? 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkan Ekberg Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 Trevligt med de här samarbetena! Håkan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neosus Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 Trevlig liten bit det där. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammagrella Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 "with my bark-boat" 😉 Bra jobbat grabbar! Glass-feeling i denna. Extra plus för fingerknäppet och bitels-brejket i mitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted February 21, 2009 Author Share Posted February 21, 2009 Lax - titta vad jag hittade! 😆 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted February 21, 2009 Share Posted February 21, 2009 Jag läste inte datumen i tråden, så för ett ögonblick trodde jag att Hammagrella var tillbaka... tills jag såg titta vad jag hittade! Gräver du fram gamla samarbeten innan det är dags för nya? 😛 Link to comment Share on other sites More sharing options...
hackeman Posted February 21, 2009 Author Share Posted February 21, 2009 Jag läste inte datumen i tråden, så för ett ögonblick trodde jag att Hammagrella var tillbaka... tills jag såg Gräver du fram gamla samarbeten innan det är dags för nya? 😛 Tänkte inte så långt, men det kanske är en bra idé för att inspirera? 🙂 Kanske dax för Relay Racers igen? Vi snackade väl t.o.m om att göra en EP? Kommer du ihåg Love to Live (Here and Now)? Ska vi göra nytt försök? 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts