carlyle Postat 12 maj 2013 Postat 12 maj 2013 Tjenare! Jag spelar i ett band Vi heter Writing The Future frĂ„n Göteborg. Vi har hĂ„llt ihop i 3 Ă„r. Vi har spelat in ett par lĂ„tar. IgĂ„r slĂ€ppte vi vĂ„r debut musikvideo frĂ„n vĂ„r uppkommande konceptslĂ€pp, inspirerat av de fyra klassiska elementen - jord, vind, vatten och eld: Denna lĂ„ten gĂ„r under elementet jord. Om ni gillar fĂ„r ni gĂ€rna dela klippet sĂ„ fler fĂ„r ta del av det. Det Ă€r jag tacksam över och hade uppskattat. SĂ€g gĂ€rna vad ni tycker om inspelningen. Saker vi kan tĂ€nka pĂ„ och förbĂ€ttra framöver eller nĂ„got som vi lyckats med đ Tack pĂ„ förhand. VĂ€nligen Carlyle www.facebook.com/writingthefuture
ostbows Postat 13 maj 2013 Postat 13 maj 2013 Tjena! Jag gillar lĂ„ten som fan, riktigt tight! Videon Ă€r vĂ€l helt okej, men bra för att vara amatörgjord. Snygg brud ocksĂ„ đ Dock sĂ„ Ă€r jag lite kluven till ert scensprĂ„k (ser lite kul ut nĂ€r ni skuttar pĂ„ plats) och sĂ„ngarens skor som ser mer ut som tofflor. Men det Ă€r bara ytligt skit frĂ„n min sida, bryr er inte om det đ Keep it up!
carlyle Postat 20 maj 2013 TrĂ„dstartare Postat 20 maj 2013 Tjena! Jag gillar lĂ„ten som fan, riktigt tight! Videon Ă€r vĂ€l helt okej, men bra för att vara amatörgjord. Snygg brud ocksĂ„ đ Dock sĂ„ Ă€r jag lite kluven till ert scensprĂ„k (ser lite kul ut nĂ€r ni skuttar pĂ„ plats) och sĂ„ngarens skor som ser mer ut som tofflor. Men det Ă€r bara ytligt skit frĂ„n min sida, bryr er inte om det đ Keep it up! Huggy, jag hĂ„ller med dig fullt ut. Vi tycker ocksĂ„ den Ă€r nĂ„got amatörmĂ€ssig. VĂ„ra kommande produktioner lĂ€r bli bĂ€ttre. Och sĂ„ngarens skor ser lite ut som tofflor. Vi köpte de innan inspelning, de billigaste vi hittade đ Dela gĂ€rna videon đ
carlyle Postat 27 maj 2013 TrĂ„dstartare Postat 27 maj 2013 Haha đ jag tkr ni ska köra mer duck-stance och köra hela grejen helt ut sĂ„klart. haha đ Overall, detta Ă€r ju lite av ett "studioforum" hur Ă€r produktionen? soundet? nĂ„got vi kan tĂ€nka pĂ„ och förbĂ€ttra framöver?
Bullerbyn Postat 27 maj 2013 Postat 27 maj 2013 Jag gillar stuket! Tycker all jÀvla eld, lÀder och andra klichéer Àr rÀtt tröttsamt. Mer tofflor!
JJRockford Postat 27 maj 2013 Postat 27 maj 2013 Jag tycker att det Ă€r kul att nĂ„gon vĂ„gar försöka sticka ut lite i genren, semesterklĂ€der och telecasters Ă€r ju inte sĂ„ himla vanligt đ Inte riktigt min musik annars, Ă€ven om jag tyckte att det rent produktionsmĂ€ssigt lĂ€t vĂ€ldigt snyggt. Det jag tĂ€nker pĂ„ som förbĂ€ttringen vore att försöka fĂ„ sĂ„ngaren att variera sig lite mer. Nu lĂ„ter det som om han sjunger exakt 100% hela tiden. Som sagt, kanske Ă€r jag som Ă€r ovan med sĂ„dan hĂ€r musik, men nĂ€r jag hör en del andra band med liknande sĂ„ngstil tycker jag Ă€ndĂ„ det lĂ„ter som om dom varierar rösten mer.
sadomachine (oregistrerad) Postat 28 maj 2013 Postat 28 maj 2013 Om man stÀnger av ljudet sÄ skulle man tro att ni spelar gyllene tider eller bob hund lÄtar typ..... SÄngen Àr vÀl entonig och skrikig sÄ att det blir tjatigt, annars lÀt det schysst.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.