Jump to content
Annons

Vem svarade på ditt allra första inlägg?


Danabacken

Recommended Posts

Vad sägs om att bifoga en lite bild, som överraskning till din första postare, så blir dom säkert glada?

När du blev medlem för första gången, vem det var som skrev det första inlägget på din första fråga på det här forumet(eller demoinspelning eller vad det nu var DU postade först).

Min första postare var Demonen(Lundin) (det var ju du som skrev det allra första inlägget på mitt första inlägg) Här är din överraskning.

sweets-tray-3.jpg

Redigerat av Danabacken
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hoppsan hejsan!

här har vi det slutliga beviset på vem det egentligen var som kom på Studiofestivalen..Sedan kom Roffe och snodde åt sig hela konceptet...

Nej, nej....Jag är inte bitter 😱

( och så blev den låst till råga på allt, till förmån för en annan tråd, trots att min postades först! 😆😄😠 )

För övrigt var det Viktor som svarade först...Kul kille 🙂

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

Min första post var att jag svarade i en tråd.

Ska jag räkna den som skrev efter mig i den tråden? Eller ska jag leta upp första svaret i en tråd jag startat själv? 😆

 

Verkar som många räknar den första "välkommen"-hälsningen i sin presentationstråd? Den gjorde jag ju först efter 500 inlägg... 😱

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Det verkar gå lite si och så med denne lille tråden?! Jag har ingen aning om vem som först svarade på vad. Hur kollar jag det? I och för sig så var det säkert inget snällt så jag skulle säkert vilja sätta en gräddtårta i nyllet på den! Såja, blev stämningen bättre nu då?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...