Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Syntens ljud vÀxer och blir större, sÄ att sÀga. Den tar mer plats i ljudbilden, nÀstan som om man bara höjde volymen, men det handlar om densitet, snarare. Detta finns i flera lÄtar, som "Euphoria", "The Veldt", dÀr en enkel synt-riff Àndrar karaktÀr och "vÀxer". Jag anvÀnder Live Suite 8, och syntarna som följer med, framförallt Operator. NÄgon som kan hjÀlpa mig att Ästadkomma detta?

HĂ€lsningar,

Enver.

Annons
Postat

oftast sÄ Àr det reverb, pÄ bus eller pÄ tracket som man öker wet pÄ samtidigt som man öppnar filtret, torrar ner envelope (om den e skickad till filtret), alternativt höjer release pÄ synthen och allt detta samtidigt, va lÀnge sen ja öppna upp operator, som inte Àr det första alternativet jag skulle anvÀnda eftersom det i första hand Àr en fm synth. kan göra ett projekt och sprenda till dig om du langar mail pÄ pm

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.