Rehab Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Jag har precis fått upp min nya EP på Spotify, men Spotify ändrar mitt artistnamn från Rehab till Re:han, har någon aning varför? Re:hab*
Assar Postat 1 januari 2013 Postat 1 januari 2013 Vid ett släpp jag gjorde via RU blev det fel hos Spotify. Jag påpekade det för RU som gjorde en korrigerande uppdatering. Så säg till!
Rehab Postat 1 januari 2013 Trådstartare Postat 1 januari 2013 Vid ett släpp jag gjorde via RU blev det fel hos Spotify. Jag påpekade det för RU som gjorde en korrigerande uppdatering. Så säg till! Förresten, hur kontaktar jag RU?
ostfisk Postat 2 januari 2013 Postat 2 januari 2013 Hade liknande fel som du. Visade sig att jag hade fel artistnamn när jag laddat upp låten till deras server. Kontaktade RU och det löste sig. info@recordunion.com är adressen.
remote Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Hej, En korkad fråga från en "nybörjare"... Hur får man sina verk på Spotify?
hegobald Postat 16 januari 2013 Postat 16 januari 2013 Hej, En korkad fråga från en "nybörjare"... Hur får man sina verk på Spotify? T.ex via https://www.recordunion.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.