Coffeemidget Posted March 11, 2005 Posted March 11, 2005 * LÅTNAMN: Mechanical dub * ARTIST/GRUPP: ingen speciell... e inge bra på bandnamn * GENRE: elektrobreakbeatr grej * LÅTLÄNGD: 01.07 * KOMPOSITÖR: Maximilian Hylander * PRODUCENT: Maximilian Hylander * EV. MEDVERKANDE: Maximilian Hylander * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 * STORLEK: 2,5 mb nåt.. * STATUS: Skiss och åter skiss * LÅTLÄNK: Jag gillar dehär, men de e ju blott min åsikt. Vad tycker massorna? Tekniska tips är mest välkomna, elektronika e svårt 😛
hammagrella Posted March 11, 2005 Posted March 11, 2005 Tycker det svänger rätt rejält och det är ju helcrazy med el-Scatman-gurglandet. Frågan är om man pallar med mer än en minut bara, så behåll låtlängden ! 😛
Coffeemidget Posted March 11, 2005 Author Posted March 11, 2005 Tycker det svänger rätt rejält och det är ju helcrazy med el-Scatman-gurglandet. Frågan är om man pallar med mer än en minut bara, så behåll låtlängden ! 😛 😛
Lindeberg Posted March 11, 2005 Posted March 11, 2005 Inte min påse, men fina Zoolook-röster var det ju. 😛
RinCls Posted March 13, 2005 Posted March 13, 2005 Coolt! 😆 Har inga tekniska tips tyvärr, tyckte bara det lät bra! Tycker "Köttbarnet 2000" skulle vara ett bra bandnamn för övrigt.
Coffeemidget Posted March 13, 2005 Author Posted March 13, 2005 Häftig Squarepusher-klon! Aj lajk! Va e squarepusher? ere lyssningsvärt?
Recommended Posts