Oscar J Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Finns det någon butik eller kedja som erbjuder detta? Tänkte köpa mig ett par Genelecs och lite annat, men vill helst inte behöva betala mer än nödvändigt för dem. Tack på förhand!
CHAE Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Såhär spontant tänker jag på emusic som har studentrabatter på vissa produkter 🙂 Vänligen, CHAE
Oscar J Postat 20 oktober 2012 Trådstartare Postat 20 oktober 2012 Tack så mycket för länken - bland rabatterna fanns mycket mjukvara men tyvärr ganska lite hårdvara. Mailade dem iallafall och frågade. Finns det något annat ställe måntro?
Badertheinvader Postat 20 oktober 2012 Postat 20 oktober 2012 Jag är inte säker men tror att macforum har studentrabbat (typ 10%) kanske bara gäller på mac:ar men tror att de säljer genelec-monitorer också så kanske gäller
Oscar J Postat 21 oktober 2012 Trådstartare Postat 21 oktober 2012 Jag köpte dem till fullt pris till sist. Blev Genelec 6010a + 5040a. 🙂 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.