RoadToNever Postat 11 september 2012 Postat 11 september 2012 (redigerat) Jag tänkte nu ta steget att skaffa formgjutna insatser till mina Etymotic ER4 och har fått veta att 2300 kr ska avgjutningarna hamna på. Vill inte säga att priset är helt oskäligt men med extraavgifter inräknade, som 500kr för tillpassning för befintliga lurar(som borde vara rätt vanliga) samt 500kr for avtrycktagning hos de flesta audiomer blir det rätt saftigt. Det verkar som att alla skickar avtrycken till Bellman Symfon. Är det verkligen så att dom har monopol i vårt avlånga land eller finns det andra aktörer? Redigerat 22 december 2012 av RoadToNever
RoadToNever Postat 11 september 2012 Trådstartare Postat 11 september 2012 HIttade en fillial till en Dansk firma som står för tillverkningen av silikoninsatserna istället för Bellman. Priserna är överkommliga så jag ger dom en chans.
Mojje Cruncher Andersson Postat 11 september 2012 Postat 11 september 2012 HIttade en fillial till en Dansk firma som står för tillverkningen av silikoninsatserna istället för Bellman. Priserna är överkommliga så jag ger dom en chans. Som man hittar vart!?
RoadToNever Postat 11 september 2012 Trådstartare Postat 11 september 2012 Som man hittar vart!? http://audiovox.dk/
Mojje Cruncher Andersson Postat 11 september 2012 Postat 11 september 2012 http://audiovox.dk/ Thanx!!!
Florian le Sage Postat 11 september 2012 Postat 11 september 2012 Det enda jag vet är att Bellman hade monopol på penninglotteriet m. insiderfaktor, skumraskaffärer & brännvin på 1700-talet ;-)
RoadToNever Postat 11 september 2012 Trådstartare Postat 11 september 2012 Det enda jag vet är att Bellman hade monopol på penninglotteriet m. insiderfaktor, skumraskaffärer & brännvin på 1700-talet ;-) 😆
RoadToNever Postat 22 december 2012 Trådstartare Postat 22 december 2012 Kom til slut loss och bokade tid hos Audiovox. Bemötandet var vänligt och dom verkade kunniga. Avgjutningar blir färdiga under Januari.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.