BurninSven (oregistrerad) Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Ja varför då. Det gör ju iofs inget så det är coolt men frågan kvarstår ändå. - Varför i hela helvetet måste den plötsligt sitta i nu efter alla dessa år där det gick ändå bara man skrev in koden? Dom ändrade ju så det blev så när 8an kom så vad är det som hänt? Och ja allt är rätt 50000 millioner procent så det är inget fel här överhuvudtaget.
BluesBoy Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Jag har aldrig ens haft någon XS key och har (peppar, peppar) än så länge aldrig haft några problem med Logic el. Waveburner. Vilken version av Logic pratar vi om?
BurninSven (oregistrerad) Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Logic 8 studio. Det är en uppgraderingsversion men normalt sett så behöver man bara ha dongeln i första gången man startar programmet. Nu måste den sitta i varje gång man startar.
Linus Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 Kör Skivverktyg och reparera behörigheter på disken. Jag misstänker att någon mapp som Logic använder är skrivskyddad för din användare, och därför beter sig programmet som om det körs för första gången varje gång.
BurninSven (oregistrerad) Postat 1 september 2012 Postat 1 september 2012 (redigerat) Tack för tips Linus men jag har gjort det ink då även med kextutility ett gäng gånger så jag tror att det kanske kan vara priset man får betala när man tvingar igång Logic 8 på ett OS som det egentligen inte ska funka på. Jag är ju intresserad av att uppgradera till Logic pro 9 men är lite osäker på vad som kommer att hända med mitt Logic 8 studio. Jag har för mig att jag läste nån gång i en tråd när 9an kom ut där du sa att det är ett nytt filsystem i 9an och att man skulle göra på nåt speciellt sätt för att det skulle bli bäst. Har du lust att tipsa igen så vore det guld. Redigerat 1 september 2012 av BurninSven
Linus Postat 2 september 2012 Postat 2 september 2012 Jag har för mig att jag läste nån gång i en tråd när 9an kom ut där du sa att det är ett nytt filsystem i 9an och att man skulle göra på nåt speciellt sätt för att det skulle bli bäst.??Det går fint att uppgradera.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.