Jump to content
Annons

Försöker söka efter gamla trådar om Logic 9 men det går inte?

Recommended Posts

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Vad i hela ..... handlar det om man kan inte skriva Logic 9 och sen få ett gäng träffar? Logic9 går däremot men man får typ bara 4 träffar thats it?

Jag letar efter en gammal tråd där det står hur det blir och vad man ska tänka på med en befintlig Logic 8 installation när man uppgraderar till 9an. Så vitt jag minns så är det ett nytt format för ljud och lite annat i 9an.

Jag vill ha båda versionerna funktionella (så länge) och anledningen till mitt sök är om det överhuvudtaget är möjligt på samma hårddisk?

Annons
Postat (redigerat)

Hej. Prova att söka på Logic 9 inom citationstecken. "Logic 9"

Fick upp rätt många träffar då. För att filtrera kan du gå in i Logicavdelningen och söka inom "denna avdelning". Det står till höger om sökrutan..

Redigerat av D Vibe
Postat

Det beror mer på OS.

I SL kan du ha både åttan & Nian men I Lion funkar bara Nian.

8an funkar i mountainlion om man installerar med pacifist, kanske samma gäller för Lion?

Postat

Bra tips, dessvärre kommer jag ju inte ihåg nåt om den tråden som jag kan söka utifrån. Ska leka lite med det så får jag se om jag kan filtrera fram den.

Hej. Prova att söka på Logic 9 inom citationstecken. "Logic 9"

Fick upp rätt många träffar då. För att filtrera kan du gå in i Logicavdelningen och söka inom "denna avdelning". Det står till höger om sökrutan..

Tack ska testa

Postat

Jag tror jag skiter i att uppgradera Logic ett tag och går på Final Cut istället. Logic 8 funkar ju tillfreds ställande så varför slösa pengar på 9an.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.