Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

har nu på senare tid fattat tycke för summeringsmixrar här hemma och kanske snöat in mig lite på thermionics little bastard.

dividerar fortfarande på om det räcker med ett kort för mig på 8 kanaler då jag bara spelar in med det hemma. (max 4 kanaler) fast att jag använder en del outbords.

tanken har varit att jag skaffar en mixer på 4-8 kanaler för att få lite mer feeling på när man jobbar men eftersom tracking inte är det mest väsentliga i min studio funderar jag kanske främst på en summeringsmixer.

dock handlar allt om pengar som vanligt... har fått tips om lynx aurora 16 för att användning av hela little bastard. men som sagt. 4 in är det jag behöver mest. vilket kort eller kombination av kort hade ni tagit? om jag hamnar på under 20000 blir jag glad. runt 10000 blir jag ännu gladare!! ja ni förstår

Annons
Postat (redigerat)

sorry!! jag har en iMac så då är det firewire som gäller. hittade denna också! detta borde väl duga finfint om jag bara behöver 4 ch in?

SSL Alpha-Link MX 4:16

http://www.solidstat...lpha-link%20mx/

borde väl kunna köpa till det andra om jag sedan vill komplettera med fler kanaler?

EDIT! OJ HERREEEEGUUUUUD! NU är jag trött... glöm det jag skrev.. går och lagar mat nu och tänker en gång till innan jag postar! lär inte komma någon vart med det där ssl kortet helt ensamt 😄

Redigerat av red_house_painter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.