Jump to content
Annons

Hjälp med val av subwoofer

Recommended Posts

intensidad (oregistrerad)
Postat

Hej är ny på denna sidan så vet inte om jag skriver detta i rätt avdelning men men..

jag har nyss fått 2 st behringer b2031a truth monitorer och vill skaffa en bra sub till dessa, några tips? priset får inte va för högt men max 3000kr är jag villig och lägga ut!

tack på för hand!

Annons
Postat

tack men vill dock inte köpa av privatperson, vill kunna beställa den hem eller åka och köpa i affär.

Postat

jag har ett ljudisolerat rum om de är det du menar,

Postat

Ja, ett par öppna referenslurar enbart för mixning är guld värda.

Jag har DT 990 PRO, de kostar nåt på 1400 kr. I dem hör man basens alla olika frekvenser. Och tack vare dem kan jag ställa volymen lagom starkt på subben när jag använder den. Har man antingen för mycket eller för låg volym på en sub kan mixen bli helt åt pipan. Det är skitsvårt att ställa det där exakt utan nåt att referera till.

Jag skaffade min enkla sub först, och de öppna lurarna senare. Borde ha gjort tvärtom...

Postat

jag har AKG hörlurar, funkar ganska bra men är just nu ute efter en sub, även om ja inte har någon nytta av den så vill ja gärna skaffa en ifall om att jag skulle behöva.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.