Uozon Postat 10 juni 2012 Postat 10 juni 2012 Sitter och skapar en spellist med trance musik från åren 1988 -1992 Vet att det finns mycket hybrid låtar från den tiden som klassades som antingen techno eller trance beroende på vem man frågar men en 20 låtar bör jag kunna få ihop.. Vilka låter bör jag ta med? KLF - What time is love(pure trance mix) Dance 2 Trance - We came in peace Age of Love - The age of love(Boeing mix) Trilithon - Trance dance Resistance D - Cosmic love Är tillagda hitintills.
Uozon Postat 13 juni 2012 Trådstartare Postat 13 juni 2012 Jam & Spoon - Stella(Original Mix) The Visions of Shiva - Perfect Day Spicelab - Amorph The Infinity Project - The Law
Uozon Postat 17 juni 2012 Trådstartare Postat 17 juni 2012 Har tio låtar i min playlist nu.Jag hittar en del bra på Youtube med det mesta finns inte tillgängligt via grooveshark som jag använder.
Uozon Postat 21 juni 2012 Trådstartare Postat 21 juni 2012 Får inte glömma The Age Of Love - The age of love(Jam&Spoon Remix). Riktigt skön basgång.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.