Jump to content
Annons

Etno/folk/rock/Schlager -låtskrivare sökes till teamet


AnnikaBrandt

Recommended Posts

Hejsan!

Vi är ett låtskrivarteam som söker en kollega för samarbeten

Du ska jobba inom genren Etno/Folkmusik/Folkrock(folkrock) med gärna också kunskap inom schlager genren.

Ljudprov BÖR finnas. BÖR också även kunna sjunga.

Vi SER HELST att du är en manlig låtskrivare, då vi i detta tillfälle redan har en kvinnlig låtskrivare som både kan lägga sång och skriva musik.

Intresserad kontaka mig, Annika Brandt på mailen annikabrandt3@hotmail.com

Ni får gärna också kolla in hemsidan www.annikabrandt.com

Ser fram emot eran mail.

/ Annika

Redigerat av AnnikaBrandt
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Master Peo (oregistrerad)

Jag tittade på din hemsida och att döma av den är produktionen främst fokuserad på Country och Schlagers. En fråga: Gäller det samarbete enbart för utbyte av idéer eller är det tänkt att resultatet ska marknadsföras på något sätt, och i så fall hur?

Peo

Link to comment
Dela på andra sajter

Master Peo (oregistrerad)

@ Annika

Eftersom din hemsida inte ger någon information alls om förutsättningarna för samarbetet inom låtskrivarteamet, ställde jag en rätt enkel fråga till dej i förhoppningen om att få lite mer ”kött på benen”.

Tydligen har du inte tänkt att svara på mitt inlägg – vare sig det nu beror på slarv eller ointresse. Det tycker jag inte är särskilt förtroendeingivande. Jag skulle inte intressera mig för ditt team, om jag inte trodde, att jag hade något att tillföra.

Efter att ha varit verksam som låtskrivare mer än femton år (med samarbetspartners framförallt i England och USA) och som musiker ett antal år före detta, hade jag tänkt att etablera ett mer regelbundet samarbete i Sverige.

Jag bör uppenbarligen söka mina svenska samarbetspartners någon annanstans än i ditt Team.

Peo

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...