Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjaa,

Satt och proddade lite igår hela kvällen och jag kunde spela ganska högt och sedan gick och la mig, nu när jag kom tillbaks va monitorerna fortfarande påslagna och när jag skulle lyssna på de jag gjort igår va volymen jätte låg fast jag höjde upp till nästan högsta på ljudkortet..

VAd är grejen liksom ?? 🙁:(🙁:(

Annons
Postat

Aaa tänkte lite så själv också har stängt av och dragit ut kontakten och tänkte låta dom få stå ett tag :/ Hoppas dom inte är sabbade bara, de hade varit lite surt faktiskt

Postat

HAHAHAHAHA xD Fy fan va korkad man är ibland haha Har kollat bland alla inställningar i datorn och alla program och till sist såg jag att mixvolymen mellan hörlurar och vanliga utgången var nerdragen så hade väl antagligen vridit på fel igår innan jag gick och la mig 😛

Postat

HAHAHAHAHA xD Fy fan va korkad man är ibland haha Har kollat bland alla inställningar i datorn och alla program och till sist såg jag att mixvolymen mellan hörlurar och vanliga utgången var nerdragen så hade väl antagligen vridit på fel igår innan jag gick och la mig 😛

😆

Ibland ser man inte skogen för alla träd.

Anyways, schysst att det löste sig på enklast (och mest billiga sätt) 🙂 Slutet gott, allting gott.

Vänligen,

CHAE

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.