Jump to content
Annons

Hur ser man om nån lyssnat?

Recommended Posts

BurninSven (oregistrerad)
Postat

Precis som det står hur kan man se om nån lyssnat på ens låt? Sen känns det lite väl gammalt att man måste ladda ner låten för att lyssna, varför finns det ingen spelare här?

Tips och info emot tages med good vilja. Happy Lördag folks

Annons
Postat

Precis som det står hur kan man se om nån lyssnat på ens låt? Sen känns det lite väl gammalt att man måste ladda ner låten för att lyssna, varför finns det ingen spelare här?

Tips och info emot tages med good vilja. Happy Lördag folks

Det står ju hur många gånger låten laddats ner om du tittar lite noga..

Postat

Hehe, var det e ju de jag frågar om men jag ska kolla en gång till då. Kan ju tänkas att man missat nåt gud förbjude perfekte jag. Påt igen.

https://www.studio.se/index.php/topic/93438-ganglat-fran-hacklefjall/

Postat

Nä ser inget så antingen så suger den eller så är jag blind 😄 .

Postat

Det är mycket sällan någon lyssnar på nåt här, mkt beroende på att ingen orkar hålla på att ladda ner låtarna i flera minuter. Men det är även så att många är helt ointresserade av musik, de vill bara bara berätta hur skickliga ljudtekniker de själva är. Utan att på flera år lagt ut ett enda exempel på nåt de gjort. Ju skickligare de är efter vad man läser här, ju mindre har de lagt ut. Ofta inte en enda sekund. Många kan mycket i teorin, har gått långa teoretiska utbildningar, och är även väldigt vänliga själar, men när det kommer till kritan och praktiken kan de ingenting...

Har du bra låtar du vill ha kommentarer på är studioforum helt fel ställe.

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?board=27.0

här kan du få rejält med kommentarer om både låten och hur ljudet är/bör ändras. Här kan man lyssna direkt i snabbspelare... Så kommer det nog aldrig att bli på studioforum, massor av de "infödda" här har tjatat om samma sak som du i flera år.

• Gilla 2
Postat
😄 Jag tror det är länken som gjorde det 😄 för det där fanns inte innan
Die Hard (oregistrerad)
Postat

Det var mer lyssningar när det fanns en spelare men den har man inte sett röken av igen. Mycket dåligt. Nej vill inte heller sitta och ladda ned för att kunna lyssna på en låt om jag inte har hört något bra av personen tidigare eller om det står skrivet nåt som verkligen fångar mitt intresse. Det handlar nog även om att skriva nåt som fångar intresset för att få fler lyssningar. Många skriver bara "här är en låt av mig." Jaha och? Det är det sämsta man kan skriva.

Postat

yup så känner jag oxå

Postat

Se där nu är det 7 som i alla fall har laddat ner den, kanske direkt i papperskorgen 😄

Postat

Nu är vi uppe i 18 nedladdnigar cool hehe

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.