Jump to content
Annons

Markarydsfolkhögskola

Recommended Posts

jsrecording (oregistrerad)
Postat

Hej.

Jag skulle vilja passa på att göra lite reklam för vår ljud och studio utbildning på Markarydsfolkhögskola.
Det är en kurs som riktar sig till både dig som nybörjare och till dig som varit aktiv i flera år.

Vi läser 15 timmar ljudteknik i veckan, vi går igenom de flesta momenten inom ljud och studio teknik och lägger stor vikt vid vilka verktyg vi har tillgång till och hur de fungerar i olika inspelnings/mix situationer. Det blir även en del live-ljud och ljus för publika möten. För att se en mer detaljerad lista av vad vi gör och vår utrustning så gå in på http://www.markaryds...e/1.0.1.0/11/1/

Är det sen så att du har ambition att läsa vidare på högskola/universitet men fattas något/några ämnen till din grundläggande behörighet så finns det chans till att läsa upp de också.

Känns detta som något för dig kan du gå in på vår hemsida och läsa lite mer om kursen. Du kan enkelt göra din ansökan direkt från hemsidan via "Ansök online". Senaste ansökningsdag är 30 april.
 www.markarydsfolkhogskola.se

Med vänlig hälsning

Jörgen

• 1 månad senare...
Annons
Postat

Bästa året jag haft har varit på Ljud & Studiolinjen. Jag kom med små förkunskaper men efter ett år i studion med Jörgen har jag lärt mig otroligt mycket. Om man är intresserad av mixing och mastering och liveljud ska man söka direkt till ljud & studio linjen! Tack vare detta år har jag fått en praktikplats i en profesionell studio och jobbmöjligheter inom branschen.

Stort tack för detta år!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.