Jump to content
Annons

Goddagens


Recommended Posts

Hej,

har precis registrerat mig hÀr igen. Mitt gamla konto försvann i flytten pÄ nÄn vÀnster sÄ jag har smugit runt hÀr i anonymitetens skuggor.

En del hĂ€r har sĂ€kert pratat med mig. Jag jobbar med support Ă„t Steinberg och har gjort det i allt för mĂ„nga Ă„r 😉 Jag kommer vĂ€l att chippa in lite pĂ„ Cubase-forumet nĂ€r jag kĂ€nner att jag har nĂ„got att bidra med.

Det ska ocksÄ bli kul att kunna lyssna pÄ lite demo-lÄtar hÀr. Det Àr ju inte de anonyma förunnat. Jag lyssnar pÄ all sorts musik men har en viss lutning Ät det elektroniska hÄllet, gÀrna lÄtar som sticker ut och Àr annorlunda.

Trevlig helg!

(Support-frÄgor tar jag gÀrna emot pÄ support@stsupport.eu eller genom supportformulÀret pÄ MySteinberg.)

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Annons

Hej och vĂ€lkommen till(baka) till forumet, Emil! 🙂

Spontan tanke barassÄhÀriallhast; borde du inte ha med att du jobbar med Stenberg-support nÄgonstans i signaturen?

Kan ju vara bra för framtida diskussioner att veta, menar jag.

Typ.

VĂ€nligen,

CHAE

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Hej och tack alla 🙂

CHAE: Jo, kanske det men jag tÀnkte vara hÀr som privatperson ÀndÄ Àven om det klart kan vara svÄrt att skilja pÄ jobb o privatliv ibland.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Tack och detsamma! Inte lyssnat igenom allt Àn men Beyoncé mixen Àr riktigt bra!

  • Gilla 1
Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...