Emil Hansson Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Hej, har precis registrerat mig hĂ€r igen. Mitt gamla konto försvann i flytten pĂ„ nĂ„n vĂ€nster sĂ„ jag har smugit runt hĂ€r i anonymitetens skuggor. En del hĂ€r har sĂ€kert pratat med mig. Jag jobbar med support Ă„t Steinberg och har gjort det i allt för mĂ„nga Ă„r đ Jag kommer vĂ€l att chippa in lite pĂ„ Cubase-forumet nĂ€r jag kĂ€nner att jag har nĂ„got att bidra med. Det ska ocksĂ„ bli kul att kunna lyssna pĂ„ lite demo-lĂ„tar hĂ€r. Det Ă€r ju inte de anonyma förunnat. Jag lyssnar pĂ„ all sorts musik men har en viss lutning Ă„t det elektroniska hĂ„llet, gĂ€rna lĂ„tar som sticker ut och Ă€r annorlunda. Trevlig helg! (Support-frĂ„gor tar jag gĂ€rna emot pĂ„ support@stsupport.eu eller genom supportformulĂ€ret pĂ„ MySteinberg.)
CHAE Postat 16 mars 2012 Postat 16 mars 2012 Hej och vĂ€lkommen till(baka) till forumet, Emil! đ Spontan tanke barassĂ„hĂ€riallhast; borde du inte ha med att du jobbar med Stenberg-support nĂ„gonstans i signaturen? Kan ju vara bra för framtida diskussioner att veta, menar jag. Typ. VĂ€nligen, CHAE
Emil Hansson Postat 18 mars 2012 TrĂ„dstartare Postat 18 mars 2012 Hej och tack alla đ CHAE: Jo, kanske det men jag tĂ€nkte vara hĂ€r som privatperson Ă€ndĂ„ Ă€ven om det klart kan vara svĂ„rt att skilja pĂ„ jobb o privatliv ibland.
JamZam Postat 24 mars 2012 Postat 24 mars 2012 VĂ€lkommen đ MĂ„ste sĂ€ga att jag diggar musiken du har dĂ€r pĂ„ SoundCloud!
Emil Hansson Postat 26 mars 2012 TrÄdstartare Postat 26 mars 2012 Tack och detsamma! Inte lyssnat igenom allt Àn men Beyoncé mixen Àr riktigt bra! 1
JamZam Postat 26 mars 2012 Postat 26 mars 2012 Tack och detsamma! Inte lyssnat igenom allt Ă€n men BeyoncĂ© mixen Ă€r riktigt bra! Tackar för den đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.