Leadstrom Postat 14 januari 2012 Postat 14 januari 2012 Hej, Anders heter jag, har varit med pĂ„ forumet ett tag faktiskt men aldrig riktigt haft tid att engagera mig i det tyvĂ€rr. InsĂ„g att det kunde vara trevligt med en presentation. Inom musiken har jag hĂ„llit pĂ„ med datormusik sedan 20 Ă„r tillbaka. Min första kontakt med sequencerprogram var Screamtracker frĂ„n Future Crew - man kan vĂ€l sĂ€ga att viss utveckling har skett pĂ„ omrĂ„det. Nuförtiden jobbar jag med FL Studio och en selektion av utvalda instrumentpluggar. Ăr för tillfĂ€llet förĂ€ldraledig med min knappt ett Ă„r gamla dotter och har bestĂ€mt mig för att fĂ€rdigstĂ€lla en platta under den tiden. Efter 20 Ă„r av musicerande har jag ca 100 halvfĂ€rdiga produktioner som bara vĂ€ntar pĂ„ att raffineras... HĂ€r pĂ„ forumet kommer jag frĂ€mst följa produktions/mastering forumen - det Ă€r framför allt dĂ€r det rent kunskapsmĂ€ssigt brister. Synpunkter Ă€r alltid uppskattade! Jag skriver blogg om utvecklingen av plattan hĂ€r: http://projectmatilda.blogspot.com/ Min soundcloud adress Ă€r: Jag Ă€r Ă€ven intresserad av olika samarbeten - gĂ€rna med sĂ„ngare/sĂ„ngerskor. Vi syns pĂ„ forumet!
Erik dP Postat 14 januari 2012 Postat 14 januari 2012 Hej och vĂ€lkommen! Ăr sjĂ€lv lĂ„tskrivare. Jag trodde förresten ocksĂ„ att det gick att göra en massa kreativt arbete under förĂ€ldraledigheten. Dottern kommer inte lĂ„ta dig slippa undan! Ett tips bara: Skriv hellre om dina fĂ€rdigskrivna lĂ„tar (oavsett om dom Ă€r inspelade eller inte) Ă€n om dina halvfĂ€rdiga. Jag menar, om du skulle anlita snickare för att bygga ett hus, men fĂ„ höra att han har efter 20 Ă„r byggt 100 halvfĂ€rdiga hus - skulle du anlita honom?
martincarlson (oregistrerad) Postat 14 januari 2012 Postat 14 januari 2012 VÀlkommen sÀger jag som blev ny igÄr... Go musik gör du ocksÄ.
CHAE Postat 15 januari 2012 Postat 15 januari 2012 Hej och vĂ€lkommen till forumet, Leadstrom! đ Hoppas att du ska trivas hĂ€r. VĂ€nligen, CHAE
Leadstrom Postat 15 januari 2012 TrÄdstartare Postat 15 januari 2012 Tack för trevligt mottagande! Vi syns pÄ forumet!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.