BengtUlla (oregistrerad) Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 God kväll Min nyinköpta mixer anlände här om dagen utan adapter (elsladd), köpt från Ebay kan tilläggas. Jag har försökt klura ut vilken sorts adapter det rör sig om, kollat på tillverkarens hemsida, butiker, samt frenetiskt slängt om termer på google för att få något svar. Men nej. Jag har inte fått fram ett skit Mixer: Reloop RMX-40 DSP BlackFire Edition Bildlänk: http://www.reloopdj.com/media_conten...8fface258da789 Tack på förhand! p.s ja, jag har mejlat försäljaren, utan respons
CHAE Postat 3 november 2011 Postat 3 november 2011 (redigerat) Hej, bummer på det där hörru. Jag tänker en sådan här...typ. Kollade igenom manualen som hastigast bara iofs. Eller? Vänligen, CHAE Redigerat 3 november 2011 av CHAE
drloop (oregistrerad) Postat 4 november 2011 Postat 4 november 2011 Hoppas mixern är 220v. Annars kommer det att brinna fint.
CHAE Postat 4 november 2011 Postat 4 november 2011 Dyr smällare.. Vänta med att koppla upp den till nyårs 😉 /CHAE
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.