Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Webbjokern är höstens minimelodifestival. Under fyra deltävlingar väljs folkets bidrag ut till Melodifestivalen 2012. Mellan kl. 12 och 13 varje måndag fälls avgörandet. Idag är det deltävling 4. Var med och rösta!

Lyssna på bidragen här! http://svt.se/melodifestivalen

Själv tänker jag rösta på Need to Know. Bandet Bowties blandar motown soul med slickt västkustskt och modern pop och det svänger som bara den! 😎

Annons
Postat (redigerat)

Jag hade velat se Thomas Di Leva i melodifestivalen! Äntligen lite kvalitet på skvalteven och valuta för licenspengarna!

Redigerat av D Vibe
Postat

Need to Know. Bandet Bowties blandar motown soul med slickt västkustskt och modern pop och det svänger som bara den! 😎

Driver du med oss? Svänger? Mest stiffa skit jag hört. Och vilken bra engelska. "-Aj vås vackin dån dä stretö!"

FÖ så lät allt annat skit! Konstigt att SVT som överlag är rätt duktiga med tekniken kör filerna i mono...

Postat

Webbjokern är höstens minimelodifestival. Under fyra deltävlingar väljs folkets bidrag ut till Melodifestivalen 2012. Mellan kl. 12 och 13 varje måndag fälls avgörandet. Idag är det deltävling 4. Var med och rösta!

Lyssna på bidragen här! http://svt.se/melodifestivalen

Själv tänker jag rösta på Need to Know. Bandet Bowties blandar motown soul med slickt västkustskt och modern pop och det svänger som bara den! 😎

Spelar du själv i Bowties?

Postat

Jag hade gärna sett att samtliga upphovsmän byttes ut, exempelvis så att de som har haft ett bidrag med i final ett år, automatiskt blir diskvalificerad till nästa år - men så drastiska förändringar lär vi inte få uppleva medan Björkman styr och ställer... 😏

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.