Jump to content
Annons

Cubase problem, får inte fram kurvorna.


trancer

Recommended Posts

Tjenare.. hoppasn i förstår vad jag menar nu .

Om man öppnar Key Editorn, där man lägger in noterna manuellt .

Så ska det ju finnas ett fält under där man kan ändra cutoff, velocity, osv osv osvf .. Det fältet är borta ?

Försökt leta efter nån "show" grejs, men hittar fan inte vart man kan få fram den igen ? ? ?

ni fattar va jag menar va ? hehe.

nån som har nån aning ?

/Perrra

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Hej.

Jag har fått tag i manualen till SX3. Jag har för mig att det fungerar på samma sätt i alla SX versionerna. Texten i manualen lyder:

By default, the controller display has a single lane, showing one event type at a time. However, you can easily add lanes by right-clicking (Windows) or (Ctrl)-clicking (Mac) in the display and selecting "Create new controller lane" from the Quick menu. This allows you to view and edit different controlers at the same time.

Hoppas att detta kan vara till någon hjälp.

MVH

Nightroad 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh va f-n!!!

Köp programmet, eller tanka åtminstonde hem manualen i tysthet... 🙂

/H

Manualen är helt gratis och ligger på Steinbergs server. En bra idé då detta gör att du kan leta efter funktioner och få lite grundkoll innan du köper programmet.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh va f-n!!!

Köp programmet, eller tanka åtminstonde hem manualen i tysthet...   😲

/H

Euhm? Va är det med dig eller ?

Det inlägget du skrev precis? hur hjälpte det mig ?

Och.. köp programmet själv. . du behöver inte lägga in trådar bara för att så småningom bli "veteran" med dina helt lönlösa inlägg.

Jag har kört cubase i snart 5 år. och jag har aldrig fått detta problem förut, men förlåt för fan för det .

blir tokig på patetiska människor som inte har nåt vettigare för sig än att lipa över andra.. MR DUKTIG

/Perrra

Redigerat av trancer
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...