rastaman Postat 13 februari 2005 Postat 13 februari 2005 jag kan inte synka mitt motu mkt2 med cubase sx någon som kan hjälpa mig har laddat hem nya drivisar men hjälper inte 🙂😆
LEXrasta Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 Jag tycker att du ska Synka cuebasen med mgt33Rcmx.Jag har själv gjort det och det funkade bra..Men testa att Ladda ner Nya drivrutiner från www.sugminmick.org. Mycket bra sida...Där finns även drivrutiner till mtxen super kx...Mycket bra Musiklåda förövrigt...Ganska dyr men värd sina pengar... Testa mina råd det kommer att lösa sig,jag lovar... Mvh Daniel "LEXrasta" Dahlmann 🥰
lavrell Postat 19 februari 2005 Postat 19 februari 2005 Jag tycker att du ska Synka cuebasen med mgt33Rcmx.Jag har själv gjort det och det funkade bra..Men testa att Ladda ner Nya drivrutiner från www.sugminmick.org. Mycket bra sida...Där finns även drivrutiner till mtxen super kx...Mycket bra Musiklåda förövrigt...Ganska dyr men värd sina pengar... Testa mina råd det kommer att lösa sig,jag lovar... Mvh Daniel "LEXrasta" Dahlmann 😛 ööööh?! 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.