Jump to content
Annons

Vad betyder detta?


AdamJones

Recommended Posts

Annons

DEt verkar som du hÄller pÄ med film. Och dom slÀnger sig med slang och tror man hajar allt.

Men det Àr ju nÄgot format dom Àr ute efter. Du fÄr vÀl svara att du inte fattar.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Would you be able to cut these tracks down into broadcast edits of :60. :30 and stings?

Vad betyder denna mening? :60? :30? Vad Àr "stings"?

Hej!

FrÄgestÀllaren undrar om du kan tweaka lÄtarna till 60 respektive 30 sekunders varianter. Antagligen för att vara anpassade till 60 resp. 30-sekunders radiospotar, dvs. med definierat början och slut.

HÀlsningar / Björn

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Och sÄ undrar jag lite kring den hÀr meningen:

Your Writers share should will be paid directly through BMI to your PRO in Sweden I believe.

Vad Ă€r PRO? Och menar dom Stim dĂ„, eller? Jag har gett mig in i lite saker jag inte har en aning om, Ă€n, men hoppas att ni proffs kan hjĂ€lpa mig lite pĂ„ traven. 🙂

PRO = Performance Rights Organizations (typ STIM, SAMI etc).

Att du har gett dig in "i lite saker [du] inte har en aning om" Àr ju skitkorkat av dig. "Proffsen" som figurerar pÄ det hÀr forumet kan visserligen hjÀlpa dig med vad ditt avtal betyder för dig/dina verk, men inte göra vad ditt avtal för dig/dina verk betyder ogjort.

Visa oss hela avtalet istÀllet.

Link to comment
Dela pÄ andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...