dj christian Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 Tjena på er allihop! Det är så att jag är ny här i forumet och jag skulle vilja veta vart man kan få tag i bra ljudkablar för bra priser här i Sverige? Jag är dj och när jag spelar in till min externa cd-brännare så vill jag ha så bra ljud som möjligt. Tack på förhand! Christian Här är min anläggning förresten.... Det är en något gammal bild och har nu Sennheiser's HD25 och dess ljudbild är överlägsna Pioneer's HDJ-1000 och Jamo högtalarna är utbytta mot ett par KRK monitorer.
Pingpong Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 Jag skulle rekommendera om du har möjlighet till detta, att använda dig av digitaltljud S/PDIF. Förutsatt att du har en digitalutgång från din mixer. ...
dj christian Postat 10 februari 2005 Trådstartare Postat 10 februari 2005 Hej! Tyvärr har inte mixern någon digital utgång bara rca utgångar. Christian
Audiomaniker Postat 10 februari 2005 Postat 10 februari 2005 Hej! Du kan ju alltid köpa ett par 3-meters Transparent Opus MM för endast 215,000 kr (inkl mums). Mvh A*
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.