Jump to content
Annons

Adobe Audition 3 - Hur koppla till min Behringer (piano)


louisliljedahl

Recommended Posts

Annons

Har du lagt till ett MIDI-spår i multitrack vyn?

När jag försöker detta så vill den att jag öppnar en redan befintlig fil, men jag vill ju få in direkt vad jag spelar på pianotangenterna samt höra det såklart så att det kan lägga till befintliga spår.

Men jag förstår nog inte hur det funkar. :-(

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där borde inte vara något problem. Skapa ett midi-spår, välj klaviaturet som input och se till att du har valt en vst-synth som spelar upp ljudet. Så vitt jag vet har Adobe Audition ingen inbyggd synth.

Kan tyvärr inte hjälpa dig bättre än så eftersom jag inte har tillgång till Adobe Audition, men det borde inte vara några problem att få det att fungera. Det brukar vara väldigt enkelt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det där borde inte vara något problem. Skapa ett midi-spår, välj klaviaturet som input och se till att du har valt en vst-synth som spelar upp ljudet. Så vitt jag vet har Adobe Audition ingen inbyggd synth.

Kan tyvärr inte hjälpa dig bättre än så eftersom jag inte har tillgång till Adobe Audition, men det borde inte vara några problem att få det att fungera. Det brukar vara väldigt enkelt.

Tack för tipset. Skall prova det i kväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...