prototyp Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Duet 2 ska komma ju komma nångång i maj sägs det, jag som ska köpa en macbook pro har tänkt köpa duet 1 men såg nyss att 2an snart släpps, är det värt att vänta tror ni? 2an är USB, positivt eller negativt? http://www.apogeedigital.com/products/duet2.php VAD TROR NI? Mvh
saverman Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 (redigerat) Jag har redan förbokat mig ett ex. Kör 1:an nu och kan inte tänka mig annat än att det blir en förbättring. Blev lite besviken när jag upptäckte att de två extra utgångarna bara består av separat volym till hörlursutgången men vad USB 2.0 beträffar så ser jag inga problem. FW håller på att fasas ut och även om de kunde ha kört USB 3.0 eller Thunderbolt så behöver den inte så mycket bandbredd för de fåtalet kanaler. Redigerat 9 april 2011 av saverman
Linus Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Har du inte behov av balanserade utgångar, separat hörlursmix och klarar dig utmärkt med latencyn i Duet 1? Då skulle jag köpa en beggad Duet 1. Om du har behov av ovanstående och/eller vill köpa nytt, då skulle jag välja Duet 2.
saverman Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Kommer förresten lägga ut mitt billigt så fort det nya kommer.
Ludwig Koz Postat 9 april 2011 Postat 9 april 2011 Om du bestämmer dig för Duet 1, skicka mig ett pm så kan vi diskutera pris!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.