Jump to content
Annons

Presentation

Recommended Posts

Jee (oregistrerad)
Postat

Jag sĂ„g precis att man skulle göra en presentation innan man börjar stĂ€lla sina frĂ„gor hĂ€r – sĂ„ hĂ€r kommer liten en kort snutt om mig... Verkar vara ett levande forum det hĂ€r vilket Ă€r kul!

Spelar i tvÄ fasta band samt gör en del inhopp hÀr och dÀr som gitarrist. FrÀmst spelar jag pÄ min Takaminegitarr för jag tycker det lÄter finast med akustisk gitarr, men har ocksÄ en Telecaster som jag plockar fram dÄ och dÄ. Har spelat en hel del live, vilket ju Àr kul som f-n, men gillar ocksÄ att grotta in mig vid datorn och försöka fÄ till "Den-DÀr-LÄten!". Spelar och gillar soul, hip hop, jazz och pop.

Har en mobil studio (bÀrbar mac + externt ljudkort m.m) som jag kör Logic pÄ, har byggt om en klÀdkammare hemma till en projektstudio. DÀr kan man spela in allt utom just trummor. Satte upp vÄgformad skumplast pÄ vÀggarna, sÄ ljudet blir torrt och bra.

Har gjort lite radio- och TV-reklam.

HĂ„ller just nu pĂ„ att spela in material och letar vĂ€l frĂ€mst efter en rappare i nulĂ€get, det var i alla fall dĂ€rför jag surfade in hĂ€r 😎

Annons
Postat

Och demonen hann före som vanligt.

Hoj och vÀlkommen skall du vara iaf!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.