Jump to content
Annons

Duktig Pianist sökes, SNARAST!


michio77

Recommended Posts

Hej hej!

Jag har skrivit ett stycke trudelutt som jag skulle vilja att någon talangfull pianist kunde lägga åt mig. Jag har spelat in, och är nöjd med harmonierna, men eftersom man är kass på piano så blir inte känslan den rätta. Har suttit och pillat i sequensern 🙂

Det jag vill ha är helt enkelt mer dynamik och bättre känsla. Jag har spelat efter bpm, men vill INTE ha det så. Tempot får gärna variera lite och jag hoppas att du sätter lite egen prägel på det.

Lyssna, och om det låter spännande så hör av dig! Helst ett analogt piano, men sitter du inne på nåt digitalt som låter bättre än det jag har så är det helt ok.

/Micke

Edit: Jag ser nu att jag inte kan ladda upp filen. Den är för stor. Men jag låter tråden va kvar iaf så om intresse finns så kan jag skicka den.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jag tar också gärna emot den på mail. Inte minst för att jag inte spelar piano så ofta längre, och har en vecka fritid (mer eller mindre) innan nästa inspelningsprojekt går igång i studion.

Så om du inte har något emot att skicka den till fler än en, så når du mig på jakob@topfloorstudios.se

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hej!

Jag är proffessionell pianist sedan 15 år, om du vill kan du maila filen till mig så får vi se.

Jag har ett bra Nord piano och hemmastudio, verksam på heltid som pianist på kulturhus,

jazzklubbar, Operan mm. Spelar mest jazz, musikal och pop.

Gjorde nyligen ett inspelningsjobb med några musikalfiler för SäffleOperan.

mvh Teresa

e-post:

teresa@klaveramera.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...