Takemetothetop Postat 18 mars 2011 Anmäl Dela Postat 18 mars 2011 (redigerat) Visste inte riktigt vart jag skulle posta detta. Men har gjort iallafall gjort en lång tipslista för band/musiker online, ni får gärna hjälpa till att göra den helt komplett! Helst genom att kommentera i bloggen, men jag kollar väl in här ibland också. (eller sprida vidare det) 100 tips för band & musiker online Redigerat 18 mars 2011 av Takemetothetop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik dP Postat 18 mars 2011 Anmäl Dela Postat 18 mars 2011 ...Skriv bra låtar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soxic Postat 18 mars 2011 Anmäl Dela Postat 18 mars 2011 ...Skriv bra låtar! Det är inte alltid av så avgörande vikt som man kan tro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 18 mars 2011 Anmäl Dela Postat 18 mars 2011 (redigerat) Det är inte alltid av så avgörande vikt som man kan tro. Det fördes in av TS nu på 71e plats, där TS betonar att det är det viktigaste. Redigerat 18 mars 2011 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrix Postat 18 mars 2011 Anmäl Dela Postat 18 mars 2011 Jag hade hellre sett en mer komprimerad lista uppdelad i kategorier eftersom den nu blir ganska svåranvänd för band som är nybörjare på marknadsföring. Varför inte en inledning som diskuterar exempelvis klassisk marknadsföringsmix ala Kotler och sedan tala om övergången till direkt marknadsföring och relationsmarknadsföring. Tror detta kan vara avgörande för förståelsen för vilka kommunikationskanaler man ska använda och varför. Men jag gillar initiativet 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soxic Postat 18 mars 2011 Anmäl Dela Postat 18 mars 2011 Det fördes in av TS nu på 71e plats, där TS betonar att det är det viktigaste. Ha, ha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 18 mars 2011 Anmäl Dela Postat 18 mars 2011 Jag hade hellre sett en mer komprimerad lista uppdelad i kategorier eftersom den nu blir ganska svåranvänd för band som är nybörjare på marknadsföring. Varför inte en inledning som diskuterar exempelvis klassisk marknadsföringsmix ala Kotler och sedan tala om övergången till direkt marknadsföring och relationsmarknadsföring. Tror detta kan vara avgörande för förståelsen för vilka kommunikationskanaler man ska använda och varför. Men jag gillar initiativet 🙂 Förvisso kan man göra så, men 100 punkter är inte fler än vad hjärnan klarar av att överblicka. Men det kanske bara jag tycker för att jag är van? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.