Katla (oregistrerad) Postat 6 februari 2005 Postat 6 februari 2005 Går det att tala om för Windows Media Player att den inte ska ha förstatjing som spelare när jag trycker i en CD-skiva i min dator? Jag är grymt grinig på den eftersom jag föredrar Winamp...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 6 februari 2005 Postat 6 februari 2005 håll in shift+ctrl, högerklicka på valfri mp3 och välj "öppna med" och ta "välj annat program". Välj "ta alltid detta program för den här filtypen" sen går det att associera filtyper med programmet i de flesta program, om du letar i menyerna.
kirre777 Postat 6 februari 2005 Postat 6 februari 2005 I winamp; options -> preferences -> filetypes. Sen vet du vad du ska göra 😉 //Christian
Linus Postat 6 februari 2005 Postat 6 februari 2005 För att WMP inte ska ta tillbaka makten nästa gång du råkar starta WMP: Gå in i WMP:s inställningar (Verktyg/Alternativ). In under Filtyper och kryssa bort "Uppspelning av musik-CD". Sedan gör du Winamp-proceduren som kirre777 skrev.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.