Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Posted

Fy tusan va sjukt! Jag tycker vi är styrda tillräckligt som det är redan. Någon borde ha stoppat Microsoft för länge sedan.

Håkan

Posted

I framtiden kommer det alltså bli så att man kommer koppla ur nätverkssladden allt mer ofta; eller att man har en separat dator som aldrig är kopplad mot internet (som jag har nu med min studiodator förövrigt...).

Och sen har man juh kvar sin gamla Amiga som man alltid kan starta upp och drömma sig tillbaks till "den gamla goda tiden" 😳

/Daniel

Posted

Tror förövrigt att folk inte kommer köpa en sån dator; alternativ kommer att komma.

Posted
Tror förövrigt att folk inte kommer köpa en sån dator; alternativ kommer att komma.

Tror inte folk i allmännhet tycker att de har så mycket val. Att få "alla" att bojkotta sådana här datorer i sån utsträckning att MS m.fl. tvingas lägga ner idén har jag lite svårt att tro.

Håkan

Posted

IBM och Dell har redan börjat bygga in det i några av sina bärbara modeller, som finns ute på marknaden as we speak.

Posted
Fy tusan va sjukt! Jag tycker vi är styrda tillräckligt som det är redan. Någon borde ha stoppat Microsoft för länge sedan.

Håkan

I second that...

Här är en intressant artikel om varför Microsoft suger...