Mojje Cruncher Andersson Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Tänkte ladda upp en fil... Häpp!! Går inte!!!? Tag kontakt med administratör. Jaha....., vem då? Vart är länken som direkt skickar ett mail till administratören för Låtar&Filer? Hallå? Kanske inte fullt så vänligt idag.....! /Cruncharn'
JohnRick Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 Jag secondar det. Viss navigering/info lämnar övrigt att önska.
Mojje Cruncher Andersson Postat 9 mars 2011 Trådstartare Postat 9 mars 2011 Nå!!! Fortfarande ingen kontakt med administratör!! Vem ska jag prata med gällande uppladdning av filer? Vakna!!!
drloop (oregistrerad) Postat 9 mars 2011 Postat 9 mars 2011 (redigerat) Du går till Låtar/Filer och sedan väljer ladda upp? Beskriv gärna hur du går tillväga och vart det går fel så blir det lättare att hjälpa dig. Redigerat 9 mars 2011 av drloop
Mojje Cruncher Andersson Postat 9 mars 2011 Trådstartare Postat 9 mars 2011 Problem solved! Jäkla pinsamt men jag erkänner!! Missade knappen där det stod "BIFOGA FILEN DITT DUMMA JÄVLA NÖT!!!!" Är nog mer van vid att man som i en vanlig postning, bekräftar sitt inlägg en gång endast! Tack för att du tog dig tid drloop! Vänligen. /Mojje 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.