pxm Postat 5 mars 2011 Postat 5 mars 2011 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag (den fick inte plats i wav format under fliken `lÄtarŽoch jag vill ^ presentera den i wav för att fÄ respons.resultatet kommer senare -det Àr egentligen en remake av Žfuneral of Santa Claus.`) hur Àr den hÀr mixen ??? vad skall jag tÀnka pÄ innan jag börjar mixa hela lÄten ??? mvh Redigerat 5 mars 2011 av pxm
JohanElfstrom Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Det Ă€r nĂ„gonting fel med ljudfilen, inte ens VLC kan spela upp den! Ladda upp en ny sĂ„ ska jag försöka hjĂ€lpa till đ
pxm Postat 16 mars 2011 TrÄdstartare Postat 16 mars 2011 ...men om du vÀnster klickar pÄ den ska det komma upp en spelare ????? (det Àr wav 24 bit.) tacksam för hjÀlp.....
technic Postat 16 mars 2011 Postat 16 mars 2011 Fungerade bra att spela upp filen hĂ€r. Nu Ă€r detta inte den musik jag varken lyssnat eller jobbet med tidigare men ljudbilden kĂ€nns en aningen tom i mitten, som en stereobreddare som dragit ut allt i sidorna lite vĂ€l mycket. Det Ă€r en aning diskantfattigt men annars vĂ€ldigt bra đ Man tĂ€nker mer pĂ„ musiken Ă€n pĂ„ hur det Ă€r mixat, det Ă€r alltid ett bra tecken. 1
pxm Postat 16 mars 2011 TrÄdstartare Postat 16 mars 2011 (redigerat) tack- tar det med mig och Àndrar panningen och diskanten i slutmixen.... det var mest den skurna diskanten jag undrade mest över. Redigerat 16 mars 2011 av pxm
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.